Focus Group AS er et ambisiøst og profesjonelt konsern med målsetning om videre vekst. Vi er et positivt team som deler entusiasme og gode ideer og har det gøy på jobb.
Du vil jobbe sammen med kompetente og hyggelige kollegaer som er opptatt av høy faglig kvalitet i alle ledd. Vi har raskt oppnådd gode resultater og solide kunderelasjoner, og er opptatt av å hele tiden videreutvikle oss på alle områder. Våre kunder er globale og vårt arbeidsspråk er engelsk.
Våre lokaler er lyse og gir plass til alles behov. Her lager vi det hyggelig for ansatte og gjester, og inviterer alle til kaffe og gratis parkering.
Vi mener at ansatte som har det godt og trives på jobb også presterer bedre, og legger til rette for at alles hverdag skal være effektiv og oversiktlig ved hjelp av gode digitale verktøy.
Våre kjerneverdier er; TRANSPARANT, TROVERDIG, LØNNSOM OG FREMTIDSRETTET
Vi søker nå en utpreget relasjonsbygger til stilling som
CLIENT SUCCESS MANAGER. Du elsker å snakke med nye og eksisterende kunder, har erfaring fra salg mot tekniske miljøer og kan vise til gode relasjoner og resultater fra tidligere arbeid.
Du holder et høyt aktivitetsnivå, jobber selvstendig og evner å legge opp salgsstrategi og årlig aktivitetsplan. Du liker samarbeid og jobber tett med dine kollegaer for å nå dine mål.
Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne ta en prat!
Vi søker deg som:
- Er uredd, utadvendt, sosial og liker å ta kontakt med nye mennesker
- Har en utpreget relasjonsbygger og en positiv, løsningsorientert væremåte
- God til å lytte og forstå kunden
- Ønsker å gi det lille ekstra
- Er systematisk og jobber målrettet for å fange opp og skape nye salgsmuligheter
- Er proaktiv og selvgående
- Det er naturlig for deg å sette mål, gjennomføre, evaluere og justere
- Lærer raskt og evner å setter deg effektivt inn i det som er nytt for deg
- Kjennskap til og erfaring med salg innen relevante bransjer (offshore, maritim, energi, akvakultur)
- Høyere utdannelse, minimum bachelor og gjerne teknisk retning
- Har generelt god it-kompetanse og er opptatt av en digital hverdag
- Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
Arbeidsoppgavene og ansvar:
Du vil i samarbeid med CEO ha det overordnede ansvaret for selskapets salg og markedsføring og vil gjennom målrettet arbeid sikre at selskapet når definerte strategier og målsetninger.
- Du identifiserer og etablerer kontakt med nye kontakter og kunder
- Planlegger og utfører strategiske salgs- og markedsaktiviteter mot eksisterende og potensielle kunder
- Bygger relasjoner og oppretter kontakt med potensielle kunder, partnere og andre for å bygge nettverk, relasjoner og fagkunnskap for å sikre leveranse med høy kvalitet i henhold til kundens krav og ønsker
- I samarbeid med kollegaer legge til rette for systematisk evaluering av leveranser, for å sikre riktig prising, korrigere og videreutvikle leveranser
- Eier av vårt CRM system
Spørsmål kan rettes til Skagerak Consulting AS ved Linda Brusletto, 41676428.