Fredensborg Fritid AS ønsker å utvikle Kragerø til kystdestinasjon #1 i Norge. Vi vil skape en attraktiv kystdestinasjon sammen med et sterkt og bærekraftig lokalsamfunn. Vi er et faglig kompetent team som er i gang med å utvikle mange spennende prosjekter innen fritidsbolig, bolig, hotell og nærmiljø rundt.
Vi søker salgs- og markedskonsulent som skal bidra til at vi når våre ambisjoner for Kragerø.
Vi søker en engasjert og operativ salgs- og markedskonsulent som vil bistå med salgs- og markedsarbeid i våre prosjekter. Du vil jobbe tett med vårt prosjektteam og rapportere til markedssjef i Fredensborg Fritid AS.
Arbeidsoppgaver
- Ansvar for lokal oppfølging og gjennomføring av salg og markedsaktiviteter, og sikre at det jobbes i henhold til merkevare- og kommunikasjonsstrategi.
- Sentral rolle i den kommersielle prosjektoppfølgingen mellom utviklingsteam og eiendomsmegler
- Bistår prosjektorganisasjonene med praktiske salg og markedsoppgaver, sørge for oppdatert markedsmateriell, samt utarbeide salgsrapporter for destinasjonen
- Oppdatere innhold til egne kanaler, nettsider, nyhetsbrev og sosiale medier.
- Ansvar for deltagelse på relevante lokale og regionale arrangementer, samt bransjearrangementer nasjonalt.
- Aktivt prospektere mot potensielle kundegrupper gjennom sosiale medier.
- Ansvarlig for å sikre kundeopplevelsen lokalt og følge opp interessenter og kjøpere
- Bemanning av visningslokale i sentrum og eventuelle visningslokaler på tomt, samt arrangere visninger med/uten eiendomsmegler
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdanning gjerne retning markedsføring, kommunikasjon eller eiendom.
- Erfaring fra arbeid innen markedsføring og erfaring med publisering i sosiale medier og andre publiseringsverktøy.
- Er aktiv bruker og har stor interesse for SoMe
- Evner å være proaktiv og strukturert.
- Interesse for eiendomsbransjen og destinasjonsutvikling.
- Meget gode språk- og tekstferdigheter.
- Generelt gode IT-kunnskaper.
- Førerkort og disponerer egen bil.
Det som kjennetegner deg
- Du er utadvendt og trygg i møte med kunder og samarbeidspartnere.
- Er fremoverlent og har digital teft
- Er initiativrik, utadvendt og har evne til å skape entusiasme
- Du tar ansvar og gjennomfører.
- Du er en god relasjonsbygger som kommuniserer og presenterer tydelig.
- Du samarbeider godt med kolleger på tvers av organisasjonen.
- Du jobber systematisk, er ryddig og strukturert.
- Du er selvstendig i oppgaveutførelsen og liker å skape resultater.
Vi tilbyr
- Du vil bli del av et kompetent og engasjert team.
- Du vil jobbe for en stor og langsiktig aktør som tenker helhet for Kragerø.
- En krevende, spennende og utfordrende jobb med et vidt spekter av oppgaver i et selskap med et samfunnsnyttig oppdrag.
- Den rette vil kunne få mulighet til å påvirke rolle, ansvar og oppgaver på sikt. Det vil også kunne åpne seg muligheter for avansement internt i selskap/ konsern
- Utviklingsmuligheter innen markedsføring knyttet til eiendoms- og destinasjonsutvikling.
- Konkurransedyktige betingelser.
- Noen av våre prosjekter;
http://www.kragerofjorden.no
http://www.sydri.no
http://kragero.fredensborg.no
Har du spørsmål knyttet til stillingen kan du ta kontakt med Skagerak Consulting AS, ved Linda Brusletto 416 76 428 eller Monica Nordby 458 53 755.
Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft. Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no
For å unngå bedrageriforsøk vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.