By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Administrativ leder til veletablert anleggsgartner bedrift
Vi søker en erfaren og engasjert administrativ leder som vil ha ansvar for å sikre en effektiv drift og spille en nøkkelrolle i selskapets vekst og utvikling. Du vil ha ansvar for å koordinere administrative oppgaver, forbedre interne prosesser, og bidra til et positivt arbeidsmiljø. Våre medarbeideres trivsel og utvikling er viktig for oss og dersom du har erfaring innen HR og HMS i tillegg til administrasjon vil vi gjerne høre fra deg!
Ansvarsområder:
Vi tror du har:
Vi tilbyr:
Søknadsprosess:
For ytterligere informasjon, ta kontakt med Lisbeth H. Holen eller Anne Røkenes hos Skagerak Consulting.
Alle henvendelser behandles konfidensielt og vi spør aldri om personnummer ID.
Søknader og CV’er kan sendes via vår søknadslenke. Vi gjennomfører intervjuer fortløpende.
Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | Administrasjon, HR, Økonomisk bærekraft, HMS, Kvalitetsadministrasjon, Innkjøp og planlegging, HR and Administration |
Bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Bransje | Annet faglært håndverk |
Alternativ bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Alternativ bransje | Bygg og anlegg |
Bedriftsnavn | GRØTEIG AS |
Kopstadveien 19B | |
3180 NYKIRKE | |
Nettside | www.groteig.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 04.10.24 |
Arbeidsplass | Horten |
Tittel | Administrativ leder |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Lisbeth Holen Seniorrådgiver lhh@skc.no 40011017 |
Anne Røkenes Seniorrådgiver ar@skc.no +4797144000 |